هتل کریستوف (Kristoff Hotel) سنت پترزبورگ
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل کریستوف (Kristoff Hotel) سنت پترزبورگ

هتل کریستوف یکی از هتل های ۳ ستاره کشور روسیه و شهر سنت پترزبورگ می باشد. این هتل در مرکز تاریخی شهر واقع شده و تنها ۷۵۰ متر تا بلوار معروف نوسکی فاصله دارد.

اتاق های کلاسیک، اینترنت رایگان، صبحانه ی متنوع بوفه ای و بخش پذیرش ۲۴ ساعته در این هتل ارائه می شود. اتاق های این هتل دارای امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، چای ساز، قهوه ساز و میز تحریر می باشند. حمام های اختصاصی موجود در اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سشوار و لوازم آرایشی رایگان می باشد.

مهمانان می توانند همه روزه از صبحانه ی رایگان در رستوران زیبای کریستوف لذت ببرند. طیف گسترده ای از نوشیدنی ها هم در لابی بار هتل سرو می شود.

از دیگر خدمات هتل کریستوف کرایه ی ماشین، محل نگه داری چمدان ها و خدمات دربانی را می توان نام برد. مسافران و مهمانان می توانند ترانسفر به سمت فرودگاه را توسط رسپشن هتل رزرو نمایند. رزرو تور و بلیط هم امکان پذیر است.

ایستگاه متروی Dostoevskaya و Vladimirskyaya در ۲۵۰ متری هتل قرار دارد و به همین علت دسترسی عالی به مهمانان داده شده است. کاخ تاریخی Yusupov هم در ۱.۵ کیلومتری هتل کریستوف واقع شده است.

خیابان Tsentralny برای مسافران علاقه مند به موزه ها، فرهنگ اقلیم ها و پیاده روی شهری بسیار مناسب است.

زوج های جوان به اقامت در این هتل امتیاز ۹.۳ را داده اند.

حیوانات خانگی اجازه ی ورود به این هتل را ندارند. کارکنان هتل به ۳ زبان اسپانیایی، روسی و انگلیسی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.


مسافران و گردشگرانی که قصد سفر با تور روسیه به شهر سنت پترزبورگ را دارند می توانند هتل کریستوف را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر سنت پترزبورگ را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.


هتل کریستوف | سنت پترزبورگ





:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: